Auto rezentowane w czasopismach:
1) Auto Tuning Świat- nr 8 2005
2) GT- nr 1 2008
3) Maxi Tuning- nr 1 2008
Moc: 330 KM
Max. moment obrotowy: 440 Nm
Przysp. 0-100 km/h: 5.25 s
Czas ¼ mila: 13,4 s
Brembo - hamulce
Garett - Turbosprężarka
Sachs - Sprzęgło
Quaife - szpera
Sparco - fotele
OZ Racing - felgi
Tuning
Reflektory bixenonowe Hella
Lampy tylne LED
Klapka wlewu paliwa Ford Mustang
Folia lustrzanka na szybach
Końcówka wydechu 10 cm MG
Dystanse WOLF 2x15mm na tył
Lista płac na progu
sprężyny H&R (-25mm)
maska karbonowa (JK_automotive) oraz karbonowa podkładka przedniego zderzaka (Rieger).
Customowa rozpórka (przód góra)
Opony Good Year Eagle F1
Silnik
Sterowanie komputer typu stand-alone Autronica
Zmiana turbo na Garetta GT28RS
Kolektor rurowy,downpipe i pełen przelotowy układ 2,5 cala
Dolot z filtrem stożkowym Pipercross w "customowej" obudowie
Większa chłodnica (chargecooler) płynu z wodnego IC
Pompa paliwa Walbro (wydajność 400-450PS)
Sprzęgło spiekowe (Radzikowski)
BOV Bailey 26DVsi
Wnętrze
Dodatkowe wskaźniki Autometer (temperatura i ciśnienie oleju oraz temperatura wody) i Greddy- boost;
Przełącznik lotniczy - sterowanie podtrzymaniem Turbo.
Osiągnięcia
Mistrz Polski w wyścigach na 1/4 mili w klasie Street-FWD 2007
Frilmy: http://www.youtube.com/view_play_list?p=1BD1D44AB3B6A09C